Direct klanten werven?
Gericht adverteren met Google Ads
Zoekmachine adverteren met Google Ads is een snelle en doeltreffende manier om direct bovenaan de zoekresultaten te komen. Google laat jouw advertentie zien bij relevante zoekopdrachten van mogelijke klanten. De kosten hiervoor worden door Google Ads berekent op basis van een Cost Per Click-model (CPC). Je betaalt alleen op het moment dat er iemand op jouw advertentie klikt.
Een conversiegerichte campagne vereist aandacht, ervaring en deskundigheid. Wij zetten deze campagnes voor je op en blijven doorlopend optimaliseren. Zo haal jij altijd het maximale uit jouw marketingbudget. Google Ads uitbesteden?
Onze SEA diensten
Search
Door slimme Google Ads-campagnes op te zetten genereer je direct leads uit Google.
Shopping
Met Google Shopping promoten wij jouw producten met afbeelding en prijs in Google.
Display
Bereik ruim 85% van de Nederlandse internetgebruikers met Google Display.
Haal meer uit je Ads campagnes
Slimme advertenties tegen lagere kosten
Ongeveer 95% van de Nederlandse bevolking gebruikt Google regelmatig. Het betaald adverteren is een verlengstuk van de SEO strategie. De kracht zit in de herhaling (de SEA-advertentie is bovenaan te zien in de betaalde advertenties) en vervolgens ook nog eens bij de niet-betaalde resultaten, waardoor je extra opvalt. Dit betekent dat ook jouw doelgroep hierbij zit en via betaald adverteren te bereiken is. Na het instellen van de Google Ads staan de advertenties direct online. Je kent een dagbudget toe aan je campagnes, waardoor je niet meer uitgeeft dan dat je vooraf hebt vastgesteld. Je betaalt alleen wanneer iemand ook echt daadwerkelijk op je Ad heeft geklikt.
Hoe werkt het?
Een goede Ads campagne kenmerkt zich door een optimale structuur. Deze structuur zorgt voor lage kosten per klik. De advertentie triggert de Google-gebruiker om te klikken en sluit uitstekend aan bij de pagina waarop de bezoeker landt. Google Ads beschikt over veel extra functies om de persoon die de zoekopdracht invoert te overtuigen om jouw website te bezoeken. Hierbij is het zeer belangrijk dat zoekwoorden op de juiste wijze worden ingericht. Bij campagnes gericht op slechts enkele brede zoekwoorden betaal je veel per klik en trek je vooral bezoekers die op zoek zijn naar informatie.
Het is van belang dat zoekwoorden op de juiste wijze worden ingericht. Bij campagnes gericht op slechts enkele brede zoekwoorden betaalt u veel per klik en trekt u voornamelijk oriënterende en informatie behoevende bezoekers aan. Doordat wij inzetten op zoekwoorden met wel 2 tot 3 woorden per zoekopdracht richten wij ons meer op de koopfase van een potentiële klant. Wij laten dus meestal (afhankelijk van het doel van de klant) de brede zoekwoorden eruit en adverteren vooral op niche zoekwoorden en zoekwoorden met een hoge kans op conversies. Wij kunnen alles doormeten en u ontvangt duidelijke rapportages, waarin de gerealiseerde omzet staat uitgezet tegen de kosten. Wel zo transparant. Meer rendement uit je Google Ads Campagne halen?